طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب، ارائه راهکارهای فروش نوین، فروشگاه و آموزشگاه مجازی و معرفی خدمات و کالاهای برتر بر گستره وسیع اینترنت
طراحی سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی
بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

ما در بخش اول این مقاله سئو داخلی را تعریف کردیم و برخی از عوامل مهم از آن را مورد بحث قرار دادیم در ان بخش ادامه عوامل دیگر موثر در سئو داخلی را معرفی می کنیم وبه تشریح و توضیح آن می پردازیم.

محتوای معتبر و کاربر پسند


Google صفحه شما را crawl می کند تا بفهمد محتوای شما با کاربران هدف مطابقت دارد یا نه؟

محتوای شما باید به طور واضح  محصول ، خدماتی را که ارائه می دهید و یا موضوع دقیق وبلاگ شما را توضیح دهد.

اینترنت پر از محتوا است پس مهم است که شما از  منحصر به فرد بودن محتوای اطمینان داشته باشید.

یکی از رایج ترین عباراتی که در جهان سئو و بازاریابی محتوا شنیده اید  این است که «محتوا پادشاه است». در واقع، SEO و بازاریابی محتوا بسیار همپوشانی دارند.

آنها مکمل یکدیگرند. محتوا شامل استفاده از کلمات (کلمات کلیدی) و نوشتن برای ارزش انسانی است . این چیزی است که پایه و اساس سئو و اکثریت قریب به اتفاق در سئو داخلی شما ایجاد می کند.

محتوای را به عنوان مکالمه با خوانندگان خود در نظر بگیرید. آیا آن ها با خواند آن علاقه مند و سرگرم می شوند؟ یا آیا آن ها خسته می شوند و سایت را ترک می کنند؟

هنگامی که محتوا را ایجاد کردید، باید ثابت کند که شما در زمینه ی فعالیت خود قدرتمند هستید. بهترین مطالب به طور مستقیم با مشتریان شما صحبت می کنند، ارزش  پیشنهادات شما را به آنها را نشان می دهد و آنها را برای خواندن بیشتر ویا تماس با شرکت شما ترغیب می کند .

برای بهبود صفحات داخلی و سئو برای افزایش ترافیک خود، محتوا باید یک مشکل کاربر را حل کند در صورتی  که به خوبی و بدون غلط املایی و خطاهای دستوری نوشته شده باشد.

از الگوریتم  گوگل مطلع باشید.

برای کمک به وب سایت هایی که با هرزنامه ها ، کلمات کلیدی پر شده و محتوای کم ارزش رتبه ی بالایی بدست آورده اند گوگل الگوریتم پاندا را در فوریه 2011 به طور منظم به روز کرد. در حال حاضر پاندا یک سیگنال هسته رتبه بندی است و شما یک ترقی را در رتبه بندی توسط آن دریافت خواهید کرد در صورتیکه شما به طور مداوم انتظارات کاربران خود را برآورده کنید.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی