طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب، ارائه راهکارهای فروش نوین، فروشگاه و آموزشگاه مجازی و معرفی خدمات و کالاهای برتر بر گستره وسیع اینترنت
طراحی سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی
بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

مجازات گوگل می تواند یک مسئله ی پر هزینه باشد. از بین بردن نتایج جستجو ممکن است سبب از بین رفتن ترافیک، جستجوی دید و درآمد شود.

 برای کمک به حفاظت سایت خود در یک عملکرد ناگهانی و طولانی مدت، از این راهنما برای درک مجازات های گوگل استفاده کنید .

در اینجا سریع ترین راه برای اجرای یک بررسی مجازات و نحوه بازیابی از هر گونه جریمه ای که پیدا می کنید را بررسی خواهیم کرد.

یک مجازات گوگل چیست؟

مجازات گوگل یک اقدام است که گوگل علیه یک وب سایت انجام می دهد گوگل زمانی این مجازات را  تعیین می کند که صفحات در سایت بر خلاف دستورالعمل های کیفیت وب مستر عمل می کنند. اگر سایت یک مجازات گوگل را دریافت کند، برخی یا همه ی صفحات این سایت در نتایج جستجوی گوگل ظاهر نخواهند شد.

مجازات های گوگل به عنوان اقدامات دستی توسط گوگل معرفی می شوند اگر چه بسیاری از بازاریابان به اشتباه به روز رسانی الگوریتم را به عنوان یک نوع مجازات جستجو اشاره می کنند.

اقدامات دستی زمانی به سایت داده می شود که بازرس انسانی در  گوگل تعیین می کند که یک یا چند صفحه در سایت با دستورالعمل های گوگل مطابقت نداشته باشد. آنها مجازات های جستجویی هستند که برای مبارزه به تلاش برای دستکاری الگوریتم جستجوی گوگل با استفاده از تاکتیک های سئو کلاه سیاه طراحی شده اند.

به روز رسانی الگوریتم تغییر شیوه رتبه بندی محتوای گوگل را می دهد که می تواند یک وب سایت را در رتبه بندی جستجو کاهش دهد.

آیا سایت من مجازات می شود؟

برای مطالع دامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۱)

بودن در صفحات اول گوگل را با شایگان تجربه کنید. دپارتمان تبلیغات و سئو شرکت شایگان با ارائه خدمات ویژه در خصوص بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می کوشد بهترین راهکارهای پیشرفت در نتایج را برای مشتریان خود ارائه دهد. در همین راستا مجموعه شایگان با داشتن نمونه کارهای فراوان در این زمینه سعی دارد بهترین رویکردهای سئو را به شما ارائه دهد. خدمات سئو در کرج و استان البرز برای کسب و کارهای حاضر در این استان با خدمات ویژه و قیمت های مناسب ارائه می شود. اگر شما هم جزئی از شرکتها و کسب و کارهای داخل استان البرز و کرج هستید می توانید با تماس با شرکت شایگان از خدمات سئو سایت در کرج و همچنین طراحی سایت در کرج بهره مند شوید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی