طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب، ارائه راهکارهای فروش نوین، فروشگاه و آموزشگاه مجازی و معرفی خدمات و کالاهای برتر بر گستره وسیع اینترنت
طراحی سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی
بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

SEM و SEO:

بهینه سازی جستجو یک استراتژی بازاریابی ضروری برای برند هایی است که در تلاش برای جذب توجه، ترافیک وب سایت و رشد کسب و کار خود هستند. اما بهینه سازی جستجو می تواند یک استراتژی دشوار برای مدیریت باشد اگر شما نحوه ی مقایسه ی SEM و SEO را ندانید.

تاکتیک ها ممکن است در آن ها یکسان باشند، اما آن ها دو رویکرد بسیار متفاوت برای بهینه سازی جستجو هستند. اگر از تعاریف SEM و SEO استفاده می کنید و تفاوت های بین آن دو را نمی دانید شما قادر به برقراری یک استراتژی واضح و موثر برای بهبود دید خود در جستجوی نخواهید بود.

در این پست قصد داریم به شما درک درستی از تعریف و ارزش این دو تعریف بدهیم  و همچنین شما با مطالعه این مطب می توانید استراتژی های SEO و SEM را که به بهبود دید و عملکرد شما در جستجو کمک می کنند را کشف کنید.با ما همراه باشید...

بازاریابی جستجو چیست؟

قبل از اینکه بتوانید استراتژی بهینه سازی جستجوی استراتژیک را ایجاد کنید، شما نیاز به درک اصطلاحات برای این نوع بازاریابی دارید.

بازاریابی جستجو مربوط به هر تاکتیکی است که به داشتن یک نام تجاری با توجه به ظاهر شدن در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) کمک می کند.

این شامل تلاش برای به دست آوردن رتبه بندی بالاتر و افزایش قابلیت جستجو است، بنابراین شما می توانید ترافیک بیشتری را به وب سایت و یا صفحات وب خاص  خود ایجاد کنید.

دو دسته عمده در بازاریابی جستجو وجود دارد:

SEM، که از استراتژی های پرداخت شده برای نمایش در جستجوی استفاده می کند.

SEO، که از استراتژی های ارگانیک برای نمایش در جستجوی استفاده می کند.

تفاوت عمده بین SEM و SEO این است که SEM استراتژی پرداخت شده است و SEO یک استراتژی ارگانیک است.

تفاوت SEM و SEO چیست؟

SEM و SEO تنها عناصر بازاریابی جستجو هستند. اما وقتی SEM و SEO را مقایسه می کنید، متوجه خواهید شد که آن ها هم شباهت هایی دارند و هم تفاوت هایی دارند که آن ها را از یکدیگر جدا می کند.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی