طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب، ارائه راهکارهای فروش نوین، فروشگاه و آموزشگاه مجازی و معرفی خدمات و کالاهای برتر بر گستره وسیع اینترنت
طراحی سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی
بهینه سازی سایت

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ما در بخش اول این مقاله سئو داخلی را تعریف کردیم و برخی از عوامل مهم از آن را مورد بحث قرار دادیم در ان بخش ادامه عوامل دیگر موثر در سئو داخلی را معرفی می کنیم وبه تشریح و توضیح آن می پردازیم.

محتوای معتبر و کاربر پسند


Google صفحه شما را crawl می کند تا بفهمد محتوای شما با کاربران هدف مطابقت دارد یا نه؟

محتوای شما باید به طور واضح  محصول ، خدماتی را که ارائه می دهید و یا موضوع دقیق وبلاگ شما را توضیح دهد.

اینترنت پر از محتوا است پس مهم است که شما از  منحصر به فرد بودن محتوای اطمینان داشته باشید.

یکی از رایج ترین عباراتی که در جهان سئو و بازاریابی محتوا شنیده اید  این است که «محتوا پادشاه است». در واقع، SEO و بازاریابی محتوا بسیار همپوشانی دارند.

آنها مکمل یکدیگرند. محتوا شامل استفاده از کلمات (کلمات کلیدی) و نوشتن برای ارزش انسانی است . این چیزی است که پایه و اساس سئو و اکثریت قریب به اتفاق در سئو داخلی شما ایجاد می کند.

محتوای را به عنوان مکالمه با خوانندگان خود در نظر بگیرید. آیا آن ها با خواند آن علاقه مند و سرگرم می شوند؟ یا آیا آن ها خسته می شوند و سایت را ترک می کنند؟

هنگامی که محتوا را ایجاد کردید، باید ثابت کند که شما در زمینه ی فعالیت خود قدرتمند هستید. بهترین مطالب به طور مستقیم با مشتریان شما صحبت می کنند، ارزش  پیشنهادات شما را به آنها را نشان می دهد و آنها را برای خواندن بیشتر ویا تماس با شرکت شما ترغیب می کند .

برای بهبود صفحات داخلی و سئو برای افزایش ترافیک خود، محتوا باید یک مشکل کاربر را حل کند در صورتی  که به خوبی و بدون غلط املایی و خطاهای دستوری نوشته شده باشد.

از الگوریتم  گوگل مطلع باشید.

برای کمک به وب سایت هایی که با هرزنامه ها ، کلمات کلیدی پر شده و محتوای کم ارزش رتبه ی بالایی بدست آورده اند گوگل الگوریتم پاندا را در فوریه 2011 به طور منظم به روز کرد. در حال حاضر پاندا یک سیگنال هسته رتبه بندی است و شما یک ترقی را در رتبه بندی توسط آن دریافت خواهید کرد در صورتیکه شما به طور مداوم انتظارات کاربران خود را برآورده کنید.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰

تجارت آنلاین امروز یک بازار پر سر و صدا است. بنظر شما چگونه می توانید حضور آنلاین خود را بهینه سازی کنید تا در این بازار پر سرو صدا شنیده شوید؟

این کار با به روز رسانی اصول اولیه ی سئو داخلی سایت شما برای ارائه بهترین عملکرد وب سایت شما و دیدگاه مخاطبان مورد نظر شما شروع می شود.

در طول چند سال گذشته، "قوانین" سئو داخلی به شدت تغییر کرده اند، زیرا گوگل تلاش می کند که بهترین نتایج را ارائه دهند. در حال حاضر، یک صفحه نتایج جستجوی استاندارد صفحاتی را نشان می دهد که نیازی به جستجوی دقیق مطابق با کلمات کلیدی یا تگ های عنوان و توضیحات متا ندارند.

در حال حاضر ما با الگوریتم های رتبه بندی که شامل Hummingbird، Panda، Rankbrain و اهمیت معنایی درون صفحه است، برخورد می کنیم. گوگل دقیق تر می شود. استراتژی داخلی شما نیز باید باشد.

سئو داخلی چیست ؟

این یک تمرین بهینه سازی صفحات وب شخصی است که سعی دارند به رتبه بالاتر برسند و ترافیک مربوطه را در موتورهای جستجو بدست آورند.سئو داخلی  به محتوا و کد منبع HTML یک صفحه اشاره می کند که باید بهینه شوند، برخلاف سئو خارجی که اشاره به لینک ها و دیگر سیگنال های خارجی دارد.

سئو داخلی به تمام جنبه های صفحه وب توجه دارد که هنگامی که صفحات با هم ترکیب می شوند رتبه بندی خود را در نتایج جستجو بهبود خواهند داد.

همانطور که گوگل پیچیده تر می شود، یکی از عواملی است که بر روی بهینه سازی صفحات داخلی  تاثیر می گذارد.

شما حدود 8 ثانیه برای نفوذ به یک بازدید کننده برای تعامل با وب سایت خود زمان دارید.

اثر متقابل ، تعامل بیشتر و ماندن کاربران شما در سایت بهترین تجربه ی آن ها می شود.

اگر در این زمینه و استراتژی تلاش می کنید، شما شاهد افزایش در ترافیک و افزایش کاربر خواهید بود. هنگامی که شما همه چیز را خواهید فهمید که در تلاش برای سئو داخلی  هستید، سایت خود را آنالیز می کنید تا متوجه شوید که آناتومی صفحه شما چگونه انجام می شود.

متا تگ

شاید مهمترین جنبه از تلاش های خود در زمینه سئو داخلی، اجرای تگ ها است.برخی از آنها برای سئو مفید نیستید اما اگر نوشته شوند و بهینه شده استفاده شوند، ترافیک شما را بهبود خواهند بخشید.

 برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰


سئو خارجی  تکنیکی است که شما می توانید از آن برای بهبود موقعیت یک وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو (SERPs) استفاده کنید.

بسیاری از افراد برای سئو خارجی فقط به دنبال ساخت لینک هستند، اما این تنها کافی نیست.

به طور کلی، سئو خارجی با روش های ارتقاء به کار می رود(فراتر از طراحی وب سایت) به منظور رتبه بندی بالاتر وب سایت در نتایج جستجو.

سئو چیست ؟

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو اصطلاح مورد استفاده برای توصیف مجموعه ای از فرایندها است که هدف آن بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو است.

سئو مهم است نه تنها برای گرفتن بازدید کنندگان با کیفیت از جستجو،بلکه راهی است برای بهبود کاربر پسندی وب سایت و افزایش اعتبار آن می باشد.

موتورهای جستجو با استفاده از الگوریتم های پیچیده برای تعیین صفحاتی که در فهرست خود قرار می گیرند و نظم آنها این صفحات را در نتایج جستجو نشان می دهد.

سئو راهی برای صحبت کردن با موتورهای جستجو در یک زبان است که آن ها می توانند درک کنند و اطلاعات بیشتری در مورد وب سایت شما ارائه دهند.

 سئو دارای دو جزء اصلی، سئو داخلی و سئو خارجی است.

سئو خارجی

سئو خارجی به تنظیماتی  اشاره دارد که شما می توانید در وب سایت خود اعمال کنید، بطوریکه برای موتور های جستجو بهینه سازی شده باشد.

برای مشاهده مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰


زمان آن رسیده است  که ما نگاه سالانه ی سئو را در سال 2019  که برای متخصصان سئو مهم است را بررسی کنیم .

کدام استراتژی ها و تاکتیک های سئو کار خواهند کرد و اینکه چگونه می توان در SERPs (صفحه نتایج موتور های جستجو) رتبه خوبی بدست آورد و درآمد کسب و کار ها را افزایش داد؟

           مخاطبان و کاربر هدف خود را درک کنید!

آیا مخاطبان شما متن ، تصاویر یا ویدئو را ترجیح می دهند ؟

دانستن این موضوع در سال 2019  مهمتر از همیشه  خواهد بود.

شما باید بدانید که افراد زمانیکه یک کلمه یا عبارت را جستجو می کنند چه چیزی انتظار دارند پیدا کنند و شما باید به آنها با ساده ترین راه ممکن پاسخ دهید.

منافع، سلیقه ها و ترجیحات مخاطبان شما می تواند سریعتر از آنچه که فکر می کنید تغییر کند. حتی اگر محتوای وب سایت شما کامل نوشته شده و بهینه شده باشد، اگر برای مخاطبان اشتباه انجام شده باشد، کسب و کار شما رشد نخواهد کرد.

اگر سایت شما باعث افزایش مخاطبان شما شود، گوگل به شما پاداش خواهد داد و بازدید کننده های شما روی شما سرمایه گذاری می کنند.

این امر خیلی مهم است، زیرا رتبه بندی در طی سال های  گذشته نوسان یافته است تا به جستجوی معنایی کاربر کمک کند.

برای متخصصان سئو و محتوا، وجود کلمات کلیدی که هدف کاربران هستند در محتوایی که ایجاد می کنند ،اهمیت بیشتری دارد.

 برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰

اکثر مردم فکر می کنند تگ های عنوان بسیار ساده هستند. حقیقت این است که تگ های عنوان دارای پتانسیل  وارزش بیشتر سئو هستند که اکثر افراد متوجه آن هستند.

در این مقاله، همه چیزهایی را که شما باید در مورد تگ های عنوان سئو بدانید پوشش داده شده است.

 تگ عناوین سئو چیست و چرا مهم هستند؟

تگ عنوان یک عنصر HTML است که برای تعیین عنوان یک صفحه وب استفاده می شود.

 در اینجا نحوه ظاهر شدن آن در فرم خام است:

Seotitle1

وظیفه ی اصلی این تگ این است که به بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو می گوید آنچه که آنها می توانند از صفحه وب انتظار داشته باشند (در کوتاهترین و واضح ترین راه ممکن).

اما چون تگ های عنوان معمولا در SERPs(صفحات نتایج موتور های جستجو) نمایش داده می شود ...

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰

آیا تا به حال شنیده اید که "محتوا پادشاه است" است؟ اگر چه بازاریابی محتوا فقط به یک راه برای کنار گذاشتن رقبای شما تبدیل شده است، اکنون برای هر برند مدرن ضروری است.

بازاریابی محتوا در قلب موفقیت آمیز ترین کمپین های بازاریابی دیجیتال قرار دارد. پشت هر نام تجاری بزرگ، ثروتی از محتوای با ارزش و مرتبط است که واقعا با مخاطب شرکت ارتباط دارد.

برای کمک به شما در درک اهمیت بازاریابی محتوا، ما لیستی از مزیت های برتر را که بازاریابی محتوا می تواند برای کسب و کار کوچک ارائه دهد را گردآوری کرده ایم:

شهرت برند را با ایجاد اعتماد از طریق بازاریابی محتوا بهبود دهید.

یکی از بزرگترین مزایایی که واقعا اهمیت بازاریابی محتوا را نشان می دهد، کیفیت ساختار محتوا است. در بازار دیجیتال امروز ، حیاتی است که کسب و کار برای ایجاد اعتماد با مشتریان خود کار می کند. ایجاد اعتماد می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا اعتبار نام تجاری مثبت را ایجاد کنید.

محتوای عالی می تواند به شما در ایجاد اعتماد با رهبران و مشتریان کمک کند. هنگامی که مصرف کنندگان محتوای شما را می خوانند، آنها شروع به ایجاد یک نظر از نام تجاری شما می کنند. اگر محتوایی که آن ها پیدا می کنند جذاب، آموزشی و ارزشمند باشند، پس آن ها شروع به فکر کردن به چیزهایی درباره کسب و کار شما خواهند کرد.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰

زمانیکه شما مطلب خود در را در وردپرس منتشر می کنید بطور طبیعی چند روز زمان میبرد تا محتوای شما را گوگل ببیند و سایت شما را ایندکس کند, مخصوصاً زمانیکه سایت شما تازه راه اندازی شده باشد.

برای ایندکس کردن دستی سریع مطالب در گوگل شما باید پنج مرحله زیر را انجام دهید:

 

البته باید توجه داشته باشید این مراحل را کسانی می توانند انجام دهند که قبلا سایتشان را در گوگل وبمستر تولز(گوگل سرچ کنسول) ثبت نام کرده‌ باشند

 

مرحله اول – کپی کردن ادرس صفحه یا مطلبی که می خواهید در گوگل سریعتر ایندکس شود.

برای این کار لازم است که قسمت انتهای آدرس مورد نظر را کپی کنید.قسمتی که بعد از اسلش و ادرس اصلی سایت شما قرار دارد .

برای مشاهده ادامه آموزش اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰

بازاریابی موتور جستجو یا SEM یکی از موثرترین راههای رشد کسب و کار شما در بازار رقابتی است.

در این مقاله ، شما یک مرور کلی از مبانی بازاریابی موتور جستجو و همچنین برخی نکات و استراتژی های مربوط به انجام حق نسخه برداری موتور جستجو را یاد خواهید گرفت.

بازاریابی موتور جستجو

بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی کسب و کار با استفاده از تبلیغات پرداخت شده است که در صفحات نتایج موتور جستجو (و یا SERPs) ظاهر می شود.

تبلیغ کنندگان بر روی کلمات کلیدی پیشنهاد می کنند که کاربران خدمات مانند Google و Bing ممکن است هنگام جستجو برای محصولات یا خدمات خاصی وارد شوند، که به تبلیغ کننده امکان می دهد تا تبلیغات خود را در کنار نتایج برای این درخواست های جستجو نمایش دهد.

این تبلیغات، که اغلب با اصطلاح پرداخت برای هر کلیک (تبلیغات کلیکی) تبلیغ می شود، در قالب های مختلفی قرار می گیرند. برخی از آن ها تبلیغات کوچک مبتنی بر متن هستند، در حالی که دیگران، مانند تبلیغات لیست محصولات، تبلیغاتی مبتنی بر محصول هستند که به مشتریان اجازه می دهد اطلاعات مهم از قبیل قیمت را بررسی و مشاهده کنند.

بزرگترین نیروی بازاریابی موتور جستجوگر این است که تبلیغ کنندگان را قادر می سازد تا تبلیغات خود را در مقابل مشتری هایی که در لحظه ای دقیق آماده خرید هستند آماده کنند. هیچ وسیله تبلیغاتی دیگری نمی تواند این کار را انجام دهد، به همین دلیل است که بازاریابی موتورهای جستجو بسیار موثر و شگفت آور قدرتمند برای رشد کسب و کار شما است.

SEM در مقابل SEO

SEM در مقابل SEO: تفاوت این دو چیست؟

 برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰

سئو ویدئو همانند سئو معمولی نیست. سئو ویدئو چندین سال است به طور قابل توجهی تغییر کرده است.


سئو ویدئو چیست ؟

سئو ویدئو به سادگی ویدیوی را شما برای نشان دادن و رتبه بندی در صفحات نتایج موتور جستجو برای جستجو کلمات کلیدی مرتبط بهینه می کند. استراتژی های بهینه سازی زیادی وجود دارد تا ویدیوهای شما شانس بیشتری برای رتبه بندی داشته باشد که سعی کرده ایم در این مقاله به تعدادی از آن ها اشاره کنیم.

سئو ویدئو چگونه تغییر می کند؟

در چند سال گذشته، بازاریابی تصویری با کسب و کارها بیشتر شده است. هنگامی که بازاریابان در اواخر سال 2000 شروع به دست گرفتن دوربین های DSLR (دوربین دیجیتال تک لنزی بازتابی)کردند، فیلم های خود را به راحتی تولید کردند و به صورت آنلاین (به لطف یوتیوب) بدون داشتن مدرک در فیلمبرداری به اشتراک گذاشتند.

حالا ما نمی توانیم بدون دیدن یک ویدیو اینترنت را مرور کنیم و همه ما در جیب هایمان با تلفن های همراه حرکت می کنیم که توانایی فیلم برداری با کیفیت بالا را دارند!

با مطرح شدن ویدئو در اینترنت رتبه بندی شدن در صفحات نتایج جستجو خیلی سخت تر شده است .به دست آوردن رتبه با ویدیو در جستجوی جهانی، بسیار با اقتدار وب سایت شما ارتباط دارد.

5 راه برای بهینه سازی ویدیو برای جستجوی

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰

همانطور که شما در سراسر وب مرور می کنید، ممکن است با یک اصطلاح روبرو شوید که اغلب کلمه ای در فضای بازاریابی دیجیتال است. سئو یا بهینه سازی موتور جستجو فرآیند بهینه سازی دید وب سایت شما از طریق نتایج موتور جستجوی طبیعی است.

عوامل متعددی وجود دارد که بر رتبه بندی سئو سایت تاثیر می گذارد، از جمله برنامه هاست سایت که شما انتخاب می کنید. بله، چیزی که شنیدید درست است! استراتژی سئو شما نه تنها با کلمات کلیدی شروع می شود. این همچنین شامل پیدا کردن هاست وب مناسب برای بهبود شانس شما برای افزایش حضور سایت شما است.

سرعت وب سایت

وب سایت های سریع و ریسپانسیو، در بین موتورهای جستجوگر مانند گوگل بسیار مورد توجه هستند.  این منطقی است زیرا هیچ کس نمی خواهد زمان خود را در حال انتظار برای بارگذاری یک وب سایت بگذراند. وب سایت هایی که به تدریج بارگذاری می شوند، تاثیری منفی بر تجربه کاربر دارند، و این باعث می شود که صفحه بالای  SERPs (صفحات نتیجه موتور جستجوگر) صعودی نداشته باشد.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی