طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب، ارائه راهکارهای فروش نوین، فروشگاه و آموزشگاه مجازی و معرفی خدمات و کالاهای برتر بر گستره وسیع اینترنت
طراحی سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی
بهینه سازی سایت

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد در پی این هستند که چگونه میتوانند رتبه الکسا سایت خود را بهبود ببخشند ​​؟ رتبه الکسا یک عامل مهم برای کسب و کار شما است.

به عنوان یک معیار عمومی، تبلیغ کنندگان بالقوه، سرمایه گذاران و همکاران رتبه الکسای سایت شما را جستجو می کنند و از آن به عنوان راهی برای ارزیابی ارزش کسب و کار شما استفاده می کنند.

رتبه الکسا : یک معیار واحد است که یک خلاصه سریع از عملکرد سایت خود یا رقیب شما را نسبت به سایروب  سایت ها ارائه می دهد.

اگر روی آن تمرکز نکنید ممکن است شما همه چیزهایی را که می توانید انجام دهید برای به حداکثر رساندن ارزش و دیدگاه کسب و کار خود انجام ندهید.

در کل، قدرت سایت شما در وب به عنوان رتبه الکسا شما ترجمه می شود.

اما قبل از این که ما بتوانیم رتبه الکسا ی سایت خود را بهبود بخشیم، باید یک گام به عقب برداریم. مهم است که ابتدا آرایش رتبه الکسا را ​​درک کنید تا بتوانید اینکه چگونه می توان آن را بهتر ساخت را در ک کنید.

رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا شما برآوردی از میزان محبوبیت سایت شما نسبت به سایتی دیگر است. رتبه الکسا به این سوال پاسخ می دهد:

در مقایسه با سایر سایت های دیگر، سایت من چگونه کار می کند؟

توجه داشته باشید که از آنجا که رتبه یک اندازه نسبی است، رتبه سایت شما نه تنها به ترافیک آن سایت وابسته است، بلکه به تغییرات در ترافیک در سایر سایت ها نیز بستگی دارد.

چگونه الکسا اطلاعات خود را دریافت می کند؟

الکسا دارای یک پنل داده ی بزرگ ترافیک است که میلیون ها نفر از مردم سراسر جهان را تشکیل می دهد. بر اساس داده های این نمونه، الکسا تعداد بازدیدکنندگان را به تمامی سایت های اینترنتی برآورد می کند. این یک محاسبه پیچیده است که شامل اصلاح پیش فرض ها و نیز شناسایی و حذف ترافیک جعلی یا هرزنامه است. دانشمندان داده های ما در کسب و کار بهترین هستند و آنها اطمینان حاصل می کنند که داده های ما در حال حاضر بدون داده های نویزی و غیر انسانی است، بنابراین شما می توانید بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود بگیرید.

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰

سئو (بهینه سازی موتور جستجو) فرایند ایجاد یک صفحه وب آسان برای پیدا کردن، خزیدن و دسته بندی است. این در مورد کمک به مشتریان شما جهت پیدا کردن کسب و کار شما از میان هزار شرکت دیگر است .

سئو یک بخش جدایی ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است. این اساسا مربوط به حرکت مشتریان شما به سمت کسب و کار شما از طریق سیستم عامل های آنلاین است.  برای انجام این کار، باید وب سایت شما در بالاتر مکان در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) باشد.

شما باید با این واقعیت شروع کنید که نزدیک به 14 میلیارد جستجو در هر ماه انجام می شود. ظهور اقتصاد جهانی تقریبا باعث شده است که کسب و کار آنلاین افزایش داشته باشد.

فقط تصور کنید کسری از این 14 میلیارد جستجو برای کسب و کار شما اتفاق می افتد !

برای رسیدن به این معیار، وب سایت شما باید در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو)  بالاتر باشد، باید در بازاریابی رسانه های اجتماعی خوب عمل کند و فعالیت PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) باید به خوبی همراه با سایر وظایف بازاریابی دیجیتال باشد.

برای هر کسب و کار، تبلیغ بسیار ضروری است. هنگامی که هر کسب و کاری به سمت  آنلاین شدن می رود، تبلیغات بهترین کار را برای جمع آوری مقدار زیادی از ترافیک وب انجام می دهد. سئو  فرصت زیادی را برای تبلیغات رایگان فراهم می کند.

یک سئو مناسب یک صفحه وب را در صفحه اول   SERP(صفحه نتایج موتور جستجو)  ایجاد می کند. بیشتر مردم معمولا دو صفحه اول   SERP را اسکن و بررسی می کنند.

تقریبا 74 درصد از مصرف کنندگان از موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات کسب و کار محلی استفاده می کنند. در مقایسه با بازاریابی آنلاین، مانند PPC، بازاریابی رسانه های اجتماعی، برنامه بازاریابی ایمیل، سئو،  ROI(نرخ بازگشت سرمایه) نسبتا خوبی را فراهم می کند.

به طور روزانه، تقریبا 80الی 90 در صد مشتریان قبل از خرید هر محصول بررسی آنلاین آن محصول را انجام می دهند.

سئو چگونه کار می کند؟

موتور جستجو نرم افزاری است که محتوای صفحه وب را باز می کند. آنها تعدادی از فعالیت هایی را انجام می دهند که نتایج جستجو را به دست می آورند که این فعالیت ها شامل موارد زیر هستند :

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰

چرا ترافیک بیشتر وب سایت؟

ترافیک وب سایت یک شاخص مهم در رشد اقتصادی یک کسب و کار آنلاین است. این می تواند به شما کمک کند تا:

  • ببینید که چقدر خوب بازاریابی شما کار می کند
  • جمع آوری بینش در مورد مخاطبان خود برای تصمیم گیری
  • بهبود سئو و اعتبار موتور جستجو
  • تولید منافع بیشتر، افزایش تبدیل، و گرفتن مشتریان بیشتر

با این حال دستیابی به این مزایا نیاز به رانندگی ترافیک به وب سایت شما در راه درست دارد .

در این پست، ما راه های رایگان را برای هدایت ترافیک به وب سایت شما را پوشش می دهیم.

           ترافیک رایگان در مقابل ترافیک با کیفیت

ترافیک به وب سایت شما کمک می کند تا رتبه خود را ارتقا دهید که این به نوبه ی خود ترافیک بیشتری را تولید می کند، اما شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که افزایش ترافیک با افزایش مشارکت و تعامل نیز همراه است.

اگر ترافیک شما افزایش می یابد اما نرخ تبدیل شما کاهش می یابد، شما در راه ترافیک مناسب وارد نشده اید.

تعدادی راه برای بهینه سازی تبدیل وب سایت شما وجود دارد مانند ارائه اطلاعاتی که بازدیدکنندگان شما به دنبال آن هستند و ایجاد ناوبری (منو)آسان.

اما اولین قدم این است که اولا بازدید کنندگان مناسب را به سایت خود جذب کنید.

          کانال هایی که ترافیک کافی را به وب سایت شما هدایت می کنند.

شما نمی توانید که هم ترافیک رایگان و هم  ترافیک با کیفیت بالا را برای وب سایت خود همزمان ایجاد کنید. در عوض، ترکیبی از کانال هایی وجود دارد که با هم کار می کنند تا بازدید کنندگان بیشتر و مرتبط را هدایت کنند.

باید بدانید که برخی از نیازها تلاش می خواهند، برخی از آن ها زمان می خواهند، و برخی از آنها نیاز به پول دارند.

برخی از استراتژی ها و کانال هایی که ترافیک را به وب سایت شما هدایت می کنند عبارتند از:

  • فهرست دایرکتوری آنلاین
  • سئو داخلی
  • سئو خارجی
  • ایمیل
  • رسانه های اجتماعی
  • تبلیغات آنلاین
  • وبلاگ نویسی

در بخش بعد، به جزئیات بیشتر در مورد راه های موثر و قابل اطمینان افزایش ترافیک وب سایت می پردازیم.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰

در سال 2019، محتوای سئو در مورد مخاطبان خواهد بود. اگر می خواهید بازاریابی محتوا خود را بهبود ببخشید و ROI (نرخ بازگشت سرمایه)واقعی را ببینید، باید از شیوه هایی استفاده کنید که واقعا برای آن ها سودمند است.

محتوا تاثیر بسیار زیادی در رتبه بندی دارد، محتوا ترافیک را به سمت سایت هدایت می کند و همیشه اولویت دارد.

زمانی که شما به درستی برای  افراد درست می نویسید، نوشتار و محتوای شما بالاتر خواهد رفت.

در اینجا به نکاتی مهم برای راهنمایی شما جهت ایجاد بهترین مطالب  (مطالبی که بیشترین خواننده ها  و بیشترین اشتراک گذاری را داشته باشد) در سال جاری و فراتر از آن وجود دارد.

     1.برای افرادی که دارای کلمات کلیدی هدفمند هستند بنویسید

اگر شما موفق به بهینه سازی محتوای سئو خود با کلمات کلیدی هدفمند نشدید، محتوای شما به افراد مناسب نخواهد رسید.

منظور از"کلمات کلیدی هدفمند" چیست؟

این اصطلاحات و عبارات کلیدی است که طرز تفکر مخاطب شما به طور فعال در جستجوی آن است.

برای پیدا کردن این شرایط، ابتدا باید درک کنید:

  • چه کسانی بخش مخاطبین شما هستند.
  • چه نوع اطلاعاتی که نیاز دارند.
  • چرا آنها به این اطلاعات نیاز دارند.
  • کدام کلمات کلیدی را آن ها برای پیدا کردن آن استفاده می کنند.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰


PPC چیست ؟

PPC مخفف Pay Per Click  می باشد،  به تبلیغاتی گفته می شود که از تبلیغ دهنده به ازای هر کلیک بر روی تبلیغات آن، هزینه دریافت میگردد.

تبلیغات پرداخت برای هر کلیک (PPC) یکی از موثرترین روش های تبلیغات دیجیتال است. یک کمپین PPC می تواند به شما در دستیابی به منافع واجد شرایط و درآمد در مدت کوتاهی کمک کند.

اما تبلیغات PPC چگونه در بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) تاثیر می گذارد؟ ما به این پرسش خواهیم پرداخت تا ارتباط ویژه بین SEO و PPC را کشف کنیم  و این رابطه چگونه در موقعیت سایت شما را در رتبه بندی موتورهای جستجو تاثیر می گذارد؟

چگونه PPC و SEO بهم مرتبط هستند؟

شما به عنوان یک صاحب کسب و کار، می خواهید مطوئن شوید که هر کمپینی از بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار شما کار می کند. قبل از سرمایه گذاری زمان و پول در تبلیغات پرداخت شده، احتمالا می خواهید بدانید که آیا رتبه بندی سایت شما را بهبود می دهد یا آسیب می رساند.

آیا شما باید بر روی بهینه سازی PPC ، سئو و یا هر دو تمرکز کنید؟ برای پاسخ به این سوالات به ادامه مطلب توجه کنید.

آیا PPC روی SEO تاثیر می گذارد؟

وقتی این سوال را بپرسید، ممکن است منظر یک پاسخ مستقیم بله یا خیر باشید. حقیقت این است که PPC مستقیما بر سئو تاثیری ندارد، اما به طور غیر مستقیم بر سئو تاثیر می گذارد.

 برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰


آیا می خواهید بدانید که  Google Analytics چگونه کار می کند؟ گوگل آنالیتیک می تواند معیارهای پیشرفته و اطلاعاتی درباره ترافیک وبسایت شما را فراهم کند، اما بسیاری از مبتدیان جمع آوری داده ها و گزارش گیری آن را بسیار پیچیده می دانند.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه Google Analytics اطلاعات را جمع آوری و پردازش می کند و گزارش ها را در ساده ترین شرایط ممکن به شما ارائه می دهد. با گذشت زمان، Google Analytics دیگر به عنوان یک مسئله پر از رمز و راز پیچیده برای شما احساس نمی شود؛ این را به شما قول می دهیم!

 Google Analytics چگونه اطلاعات را جمع آوری می کند؟

Google Analytics  از یک تکه  کد ردیابی جاوا اسکریپت برای جمع آوری اطلاعات در مورد بازدید کنندگان وب سایت شما و تعاملات آن ها در وب سایت شما استفاده می کند. کد ردیابی چیزی شبیه به  تصویر زیر است:

 

آیا می خواهید بدانید که  Google Analytics چگونه کار می کند؟ گوگل آنالیتیک می تواند معیارهای پیشرفته و اطلاعاتی درباره ترافیک وبسایت شما را فراهم کند، اما بسیاری از مبتدیان جمع آوری داده ها و گزارش گیری آن را بسیار پیچیده می دانند.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه Google Analytics اطلاعات را جمع آوری و پردازش می کند و گزارش ها را در ساده ترین شرایط ممکن به شما ارائه می دهد. با گذشت زمان، Google Analytics دیگر به عنوان یک مسئله پر از رمز و راز پیچیده برای شما احساس نمی شود؛ این را به شما قول می دهیم!

 Google Analytics چگونه اطلاعات را جمع آوری می کند؟

Google Analytics  از یک تکه  کد ردیابی جاوا اسکریپت برای جمع آوری اطلاعات در مورد بازدید کنندگان وب سایت شما و تعاملات آن ها در وب سایت شما استفاده می کند. کد ردیابی چیزی شبیه به  تصویر زیر است:

Googleanalytics2

پس از اینکه حساب Google Analytics خود را ایجاد کردید، باید اسکریپت را در وب سایت خود اضافه کنید. MonsterInsights به شما کمک می کند به درستی و آسانی Google Analytic را به سایت وردپرسی خود اضافه کنید و اطمینان حاصل کنید که تمام تعاملات را به Google Analytics ارسال می کند.

پس از تنظیم  Google Analytics یک کوکی (کوکی بسته‌ای از اطلاعات است که در قالب یک فایل متنی توسط وب‌سایت‌ها بر روی کامپیوتر کاربر ذخیره می‌شود تا از طریق آن کاربر شناسایی شود .) را در مرورگر کاربر برای وب سایت شما رها می کند.

این به پیگیری هر تعامل که کاربر در سایت شما انجام دهد کمک خواهد کرد.

پس از اینکه حساب Google Analytics خود را ایجاد کردید، باید اسکریپت را در وب سایت خود اضافه کنید. MonsterInsights به شما کمک می کند به درستی و آسانی Google Analytic را به سایت وردپرسی خود اضافه کنید و اطمینان حاصل کنید که تمام تعاملات را به Google Analytics ارسال می کند.

پس از تنظیم  Google Analytics یک کوکی (کوکی بسته‌ای از اطلاعات است که در قالب یک فایل متنی توسط وب‌سایت‌ها بر روی کامپیوتر کاربر ذخیره می‌شود تا از طریق آن کاربر شناسایی شود .) را در مرورگر کاربر برای وب سایت شما رها می کند.

این به پیگیری هر تعامل که کاربر در سایت شما انجام دهد کمک خواهد کرد.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید .

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰


یک صفحه فرود، بازدیدکنندگان سایت شما را با یک تصور بسیار مهم، آماده  می کند. این تصور می تواند تفاوت ایجاد ارتباط یا قطع ارتباط باشد.

بنابراین، هر جزئیات در تلاش برای حفظ علاقه کاربر است.

متأسفانه، هیچ استاندارد یا قالبی برای صفحه فرود کامل وجود ندارد. اما چیزی که باید به آن توجه کنید این است که برند شما ، محصولات شما و بازدیدکننده های شما منحصر به فرد است.بنابراین صفحه فرود شما باید منحصر به فرد باشد.

همچنین ممکن است شما چندین صفحه فرود منحصر به فرد ایجاد کنید برای زمانی که تلاش می کنید تا چندین نوع مختلف مخاطبان را به سایتتان هدایت کنید.

بازدید کنندگانی که به صفحه فرود شما از طریق  گوگل وارد می شوند احتمالا مشتری های بالقوه ای متفاوت از افرادی هستند که از طریق توییتر یا فیس بوک یا LinkedIn وارد می شوند.

به همین دلیل است که هیچ نوع صفحه فرود عمومی وجود ندارد که برای همه بازدیدکنندگان خوب کار کند. شما مطمئنا باید صفحات فرود را که برای هر کمپین جداگانه طراحی شده اند، ایجاد کنید در واقع برای هر یک از رسانه های اجتماعی شما، کمپین های ایمیل، تبلیغات  گوگل یا غیره.

هر صفحه فرود دارای اهداف متفاوت است، از یک سایت دیگر وارد شده است، توسط یک کاربر متفاوت خوانده می شود، تبلیغات یک محصول یا سرویس متفاوت است و و در یک توازن متفاوت جاسازی شده است.

به همین ترتیب، هیچ یک از ابعاد متناسب با تمام راه حل ایجاد یک صفحه فرود کامل وجود ندارد .بنابراین، اجازه دهید نگاهی به بعضی از این عناصر بپردازیم تا زمانی که شما در حال ایجاد یک صفحه فرود جذاب هستید از آن ها استفاده کنید.

            نکته اول : سر صفحه (Headline)

در ابتدا، شما باید نیاز دارید شروع کنید از جایی که بینندگان شما در آغاز قرار دارند. به طور کافی، این با عنوان شماست.

با این کار شما باید علاقه، توجه و مهمتر از همه درک فوری در مورد آنچه که محصول یا خدمات شما در مورد آن است، متمرکز شوید.

با این نکته می توانید تصویری را ایجاد کنید که کاربر با دیدن آن  با کاربرد و مزیت آنچه را که ارائه می دهید، ارتباط برقرار کند. اما، اول و مهمتر از همه در متن، عنوان شماست که باید توجه خود را متمرکز آن کنید.

این باید کوتاه و مختصر باشد و حدود 6 باشد.

 برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰

همه ی ما فکر می کنید که سئو فقط  در گوگل و یا در سایت اتفاق می افتد؟

سئو در مورد سه چیز است:

  1. درخواست کاربران
  2. درخواست گوگل
  3. کنترل ترافیک

ایمیل یکی از سلاح های بسیار محکم و درست در انبار مهمات بازاریابی دیجیتال است! ایمیل می تواند به شما در انجام موارد شماره 1 و 3 (که در بالا ذکر شد) کمک کند که این دو به شماره 2 کمک می کنند.

علاوه بر این، ایمیل یکی از سیستم عامل های کنترل شده شما است. بنابراین، داشتن یک لیست ایمیل نه تنها به شما یک منبع ترافیک اضافی برای افزایش سایت شما می دهد، بلکه سطح عظیمی از کنترل را نیز برعهده دارد:

  • اطمینان حاصل کنید که ترافیک با کیفیت با صفحات درست برخوردار است.
  • کاهش bounce rate
  • افزایش اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی.
  • سوق کاربران به پیشنهادات شما.

شش راه که شما می توانید از ایمیل مارکتینگ برای سرعت بخشیدن به نتایج سئو خود استفاده کنید.

1.کشف آنچه در پشت پرسش است (و استفاده از آن)

اگر تا کنون یکی از رقبایتان را دیده اید که از طریق ایمیل نظرسنجی هایی را انجام می دهند احتمالا این طریق تلاش برای کمک به سئو خود می کنند.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰

آیا محتوای قدیمی می تواند "اقتدار" کلی وب سایت شما را کاهش دهد؟

شما باید یک تصمیم مهم بگیرید: محتوای قدیمی خود را ارتقا دهید یا آن را حذف کنید؟

تصمیم گیری درست در این فرآیند می تواند پاداش های زیادی را از لحاظ ترافیک، دید جستجوی ارگانیک (رتبه بندی و غیره)، لینک ها، تبدیل ها و تعاملات  را به ارمغان بیاورد.

مأموریت گوگل از زمان آغاز آن، این است که "اطلاعات جهان را سازماندهی کند و آن را به طور جهانی در دسترس و مفید" قرار دهد.در پایان در گوگل چیزی تغییر نکرده است اما چیزی که تغییر کرده ، این چیزی است که به نام بازاریابی محتوا نامیده می شود.

تقریبا زمان اصلی به روز رسانی گوگل پاندا، بسیاری از کسب و کارها و برند ها در نهایت به این ایده که محتوا پادشاه است، خریداری شده است.بنابراین افراد شروع به ایجاد همه نوع محتوا کردند - برخی از آن عالی بود، اما بیشتر آن ها به طور متوسط، بسیار پایین تر از حد متوشسط ​​بودند.

امروزه محتواهای بسیاری  منتشر می شوند، اما بیشتر آن ها بسیار مفید نیستند. در سال 2016، حدود 130 تریلیون صفحه شخصی ساخته شد. اما فهرست جستجوی گوگل حاوی صدها میلیارد صفحه وب است - تنها بخشی از کل صفحات موجود در وب است.

موتور جستجو چیزهای زیادی را فیلتر می کند و شما نمی خواهید این کار را بکنید.

بنابراین در سال جاری، بازاریابان محتوا و سازندگان مأموریت جدیدی دارند:

"به گوگل فقط بهترین محتوای خود را ارائه دهید و محتوایی بهینه شده، مفید و مرتبط  تولید کنید."

مرحله 1: حسابرسی محتوای شما

این روند با حسابرسی و ارزیابی محتوای شما آغاز می شود. اساسا سه سطحی از محتوای وجود دارد:

محتوایی که به شما کمک می کند.

محتوایی که برای شما هیچ چیز نیست.

محتوایی که می تواند به شما آسیب  برساند.

ما باید کشف کنیم که کدام سطر متناسب با محتوای ماست.اولین قدم در فرآیند این است که محتوای خود را crawl کنید.

برخی از گزینه هایی که می توانید برای ردیابی محتوای خود استفاده کنید عبارتند از:

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی