طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب، ارائه راهکارهای فروش نوین، فروشگاه و آموزشگاه مجازی و معرفی خدمات و کالاهای برتر بر گستره وسیع اینترنت
طراحی سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی
بهینه سازی سایت

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جستجوی ارگانیک 51درصد از کل ترافیک وب سایت و 40درصد از درآمد را شامل می شود. به همین دلیل است که تیم های بازاریابی جستجو مرتبا هدف تولید ترافیک جستجوی بیشتر را دارند. زمانیکه شما در صفحه ی یک برای یک کلمه کلیدی در یک موتور جستجو رتبه بندی کنید، شما افزایش ترافیک ارگانیک را خواهید دید. اگر در 3 موقعیت برتر یا featured snippet برای آن کلمه کلیدی رتبه بگیرد و احتمالاً شاهد جهش ترافیکی نمایی خواهید بود.با این وجود ، عدم رتبه بندی در صفحه یک ، و فرصت از دست رفته برای درآمدزایی از خط پایین درآمد محسوس خواهد بود.

در این مطلب سه تاکتیک برای کمک به افزایش ترافیک جستجو و رسیدن به اهداف بازاریابی طولانی مدت را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید....

3 تاکتیک افزایش ترافیک ارگانیک

تاکتیک 1 : محتوای غیر حرفه ای را شناسایی و رفع کنید

محتوای غیر حرفه ای محتوایی است که به یک سایت نمی تواند در دستیابی به اهداف بازاریابی خود کمک کند – (ترافیک ارگانیک یا تبدیل یا مراجعه از سایت های دیگر). این نوع محتوا به هیچ وجه مورد پسند سایت شما نیست و حتی ممکن است به احتمال زیاد به ترافیک جستجوی شما آسیب برساند.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰

گفته می شود که اینترنت یک فضای شلوغ است مانند این است که بگوییم ستاره های زیادی در آسمان ، شن و ماسه در ساحل یا اتم ها در یک سلول وجود دارد.

با توجه به آمار زنده اینترنت، بیش از 1.9 میلیارد وب سایت وجود دارد، هر روز بیش از 3.5 میلیارد در گوگل جستجو صورت می گیرد و تقریبا 350 هزار توییت در هر دقیقه ارسال می شود.

رعایت منافع خوانندگان در این جهان دیجیتالی می تواند به شدت چالش برانگیز باشد. یک مطالعه از خدمات تجزیه و تحلیل Chartbeat دریافت که 55 درصد بازدیدکنندگان 15 ثانیه یا کمتر در یک صفحه وب صرف می کنند.

مطالب نوشته شده ی خوب یک وب سایت ، کلید ضرب و شتم این آمار است. محتوای به خوبی نوشته شده که برای وب بهینه شده است، نتایج جستجو را افزایش می دهد و توجه خوانندگان را به خود جلب می کند.

این 6 اصل را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای وب سایت شما مورد توجه شماست.

  1. مخاطب خود را بشناسید

به نظر می رسد ساده است، اما بسیاری از نویسندگان قلم را به کاغذ یا انگشت به صفحه کلید می اندازند، قبل از فکر کردن درباره آنکه چه کسانی در حال تلاش برای رسیدن به آن هستند.

قبل از تهیه مطالب، این سؤالات را از خودتان بپرسید: مخاطب اصلی من کیست؟ در مورد مخاطبین ثانویه چه کسانی می توانند مخاطب اصلی من را تحت تاثیر و مطلع قرار دهند ؟ چگونه می توانم سایت خود را آنلاین پیدا کنم؟

به عنوان مثال، اگر شما یک وب سایت برای یک شرکت حقوقی ایجاد می کنید. مخاطبین اصلی شما ممکن است مشتریان موجود باشند. با این حال، مخاطبان ثانویه شما بسیار گسترده تر هستند و ممکن است شامل سایر وکیلان، خبرنگاران حقوقی یا هر کسی که ممکن است در آینده به خدمات شما نیاز داشته باشد. شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما  قابل دسترس و جالب برای همه این مخاطبین است. کدام سوالات ممکن است این گروه ها درباره یک موضوع خاص سوال کنند؟آنها بیشتر کجا آنلاین فعال هستند؟ چه نوع اطلاعاتی لازم است؟

مخاطبان، محتوای وب را از طریق بسیاری از مسیرهای مختلف ( به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی، پیوند از وب سایت های دیگر، به اشتراک گذاری ایمیل و نتایج موتور جستجو) می یابند. آخرین روش بسیار مهم است .

متن می تواند بسیار خوب نوشته شده و آموزنده باشد، اما اگر آن را برای موتورهای جستجو بهینه سازی نکنید، احتمالا تعداد کمی از مردم آن را پیدا خواهند کرد.

دوباره مخاطبان خود را در نظر بگیرید: آنها چه اصطلاحاتی را برای جستجو در گوگل تایپ می کنند؟ اطمینان حاصل کنید که این اصطلاحات را در سرفصل ها و زیر عنوان ها قرار دهید.

  1. مدل "هرم معکوس" را دنبال کنید.

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰

SEM و SEO:

بهینه سازی جستجو یک استراتژی بازاریابی ضروری برای برند هایی است که در تلاش برای جذب توجه، ترافیک وب سایت و رشد کسب و کار خود هستند. اما بهینه سازی جستجو می تواند یک استراتژی دشوار برای مدیریت باشد اگر شما نحوه ی مقایسه ی SEM و SEO را ندانید.

تاکتیک ها ممکن است در آن ها یکسان باشند، اما آن ها دو رویکرد بسیار متفاوت برای بهینه سازی جستجو هستند. اگر از تعاریف SEM و SEO استفاده می کنید و تفاوت های بین آن دو را نمی دانید شما قادر به برقراری یک استراتژی واضح و موثر برای بهبود دید خود در جستجوی نخواهید بود.

در این پست قصد داریم به شما درک درستی از تعریف و ارزش این دو تعریف بدهیم  و همچنین شما با مطالعه این مطب می توانید استراتژی های SEO و SEM را که به بهبود دید و عملکرد شما در جستجو کمک می کنند را کشف کنید.با ما همراه باشید...

بازاریابی جستجو چیست؟

قبل از اینکه بتوانید استراتژی بهینه سازی جستجوی استراتژیک را ایجاد کنید، شما نیاز به درک اصطلاحات برای این نوع بازاریابی دارید.

بازاریابی جستجو مربوط به هر تاکتیکی است که به داشتن یک نام تجاری با توجه به ظاهر شدن در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) کمک می کند.

این شامل تلاش برای به دست آوردن رتبه بندی بالاتر و افزایش قابلیت جستجو است، بنابراین شما می توانید ترافیک بیشتری را به وب سایت و یا صفحات وب خاص  خود ایجاد کنید.

دو دسته عمده در بازاریابی جستجو وجود دارد:

SEM، که از استراتژی های پرداخت شده برای نمایش در جستجوی استفاده می کند.

SEO، که از استراتژی های ارگانیک برای نمایش در جستجوی استفاده می کند.

تفاوت عمده بین SEM و SEO این است که SEM استراتژی پرداخت شده است و SEO یک استراتژی ارگانیک است.

تفاوت SEM و SEO چیست؟

SEM و SEO تنها عناصر بازاریابی جستجو هستند. اما وقتی SEM و SEO را مقایسه می کنید، متوجه خواهید شد که آن ها هم شباهت هایی دارند و هم تفاوت هایی دارند که آن ها را از یکدیگر جدا می کند.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی
  • ۰
  • ۰

URL کاربر پسند سئو

هنگامی که یک کلمه کلیدی را برای یک صفحه انتخاب کرده و محتوای مربوط به آن را می نویسید،از نکات زیر برای ایجاد یک URL کاربر پسند و سئو شده استفاده کنید تا یک permalink بهینه سازی شده تا قبل از انتشار محتوای خود ایجاد کنید.

یک URL به خوبی ساختار یافته بر اساس کلمات کلیدی هنگام اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی بهتر است و در صفحات نتایج موتور جستجو حرفه ای تر به نظر می رسد همچنین توانایی بهبود رتبه بندی صفحه ی شما را نیز دارد.

بنابراین همیشه زمانی که یک صفحه یا پست جدید ایجاد می کنید، بر روی URL های خودکار که CMS تولید می کند تکیه نکنید.

با استفاده از آموزش این پست یک URL کاربرپسند سئو ایجاد کنید تا  توجه بیشتری از کاربران و موتورهای جستجو را به صفحه ی خود جلب کنید.

گام اول :از کلمه کلیدی در URL استفاده کنید.

کلمه کلیدی دقیق را در قسمت permalink URL وارد کنید.

گام دوم :کاراکترهای خاصی را وارد نکنید.

 کاراکترها و علامت های خاص می توانند مشکلاتی را در URL ها ایجاد کنند و باعث شکسته شدن لینک ها شوند. بنابراین از کاراکترهای ناامن در حال نوشتن یک URL کاربر پسند سئو استفاده نکنید.

گام سوم:URL را به عنوان صفحه متصل کنید. 

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • سحر نوروزی