طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب، ارائه راهکارهای فروش نوین، فروشگاه و آموزشگاه مجازی و معرفی خدمات و کالاهای برتر بر گستره وسیع اینترنت
طراحی سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی
بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

همانطور که شما در سراسر وب مرور می کنید، ممکن است با یک اصطلاح روبرو شوید که اغلب کلمه ای در فضای بازاریابی دیجیتال است. سئو یا بهینه سازی موتور جستجو فرآیند بهینه سازی دید وب سایت شما از طریق نتایج موتور جستجوی طبیعی است.

عوامل متعددی وجود دارد که بر رتبه بندی سئو سایت تاثیر می گذارد، از جمله برنامه هاست سایت که شما انتخاب می کنید. بله، چیزی که شنیدید درست است! استراتژی سئو شما نه تنها با کلمات کلیدی شروع می شود. این همچنین شامل پیدا کردن هاست وب مناسب برای بهبود شانس شما برای افزایش حضور سایت شما است.

سرعت وب سایت

وب سایت های سریع و ریسپانسیو، در بین موتورهای جستجوگر مانند گوگل بسیار مورد توجه هستند.  این منطقی است زیرا هیچ کس نمی خواهد زمان خود را در حال انتظار برای بارگذاری یک وب سایت بگذراند. وب سایت هایی که به تدریج بارگذاری می شوند، تاثیری منفی بر تجربه کاربر دارند، و این باعث می شود که صفحه بالای  SERPs (صفحات نتیجه موتور جستجوگر) صعودی نداشته باشد.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی