طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب، ارائه راهکارهای فروش نوین، فروشگاه و آموزشگاه مجازی و معرفی خدمات و کالاهای برتر بر گستره وسیع اینترنت
طراحی سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی
بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

سئو ویدئو همانند سئو معمولی نیست. سئو ویدئو چندین سال است به طور قابل توجهی تغییر کرده است.


سئو ویدئو چیست ؟

سئو ویدئو به سادگی ویدیوی را شما برای نشان دادن و رتبه بندی در صفحات نتایج موتور جستجو برای جستجو کلمات کلیدی مرتبط بهینه می کند. استراتژی های بهینه سازی زیادی وجود دارد تا ویدیوهای شما شانس بیشتری برای رتبه بندی داشته باشد که سعی کرده ایم در این مقاله به تعدادی از آن ها اشاره کنیم.

سئو ویدئو چگونه تغییر می کند؟

در چند سال گذشته، بازاریابی تصویری با کسب و کارها بیشتر شده است. هنگامی که بازاریابان در اواخر سال 2000 شروع به دست گرفتن دوربین های DSLR (دوربین دیجیتال تک لنزی بازتابی)کردند، فیلم های خود را به راحتی تولید کردند و به صورت آنلاین (به لطف یوتیوب) بدون داشتن مدرک در فیلمبرداری به اشتراک گذاشتند.

حالا ما نمی توانیم بدون دیدن یک ویدیو اینترنت را مرور کنیم و همه ما در جیب هایمان با تلفن های همراه حرکت می کنیم که توانایی فیلم برداری با کیفیت بالا را دارند!

با مطرح شدن ویدئو در اینترنت رتبه بندی شدن در صفحات نتایج جستجو خیلی سخت تر شده است .به دست آوردن رتبه با ویدیو در جستجوی جهانی، بسیار با اقتدار وب سایت شما ارتباط دارد.

5 راه برای بهینه سازی ویدیو برای جستجوی

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی