طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب، ارائه راهکارهای فروش نوین، فروشگاه و آموزشگاه مجازی و معرفی خدمات و کالاهای برتر بر گستره وسیع اینترنت
طراحی سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی
بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰


یک صفحه فرود، بازدیدکنندگان سایت شما را با یک تصور بسیار مهم، آماده  می کند. این تصور می تواند تفاوت ایجاد ارتباط یا قطع ارتباط باشد.

بنابراین، هر جزئیات در تلاش برای حفظ علاقه کاربر است.

متأسفانه، هیچ استاندارد یا قالبی برای صفحه فرود کامل وجود ندارد. اما چیزی که باید به آن توجه کنید این است که برند شما ، محصولات شما و بازدیدکننده های شما منحصر به فرد است.بنابراین صفحه فرود شما باید منحصر به فرد باشد.

همچنین ممکن است شما چندین صفحه فرود منحصر به فرد ایجاد کنید برای زمانی که تلاش می کنید تا چندین نوع مختلف مخاطبان را به سایتتان هدایت کنید.

بازدید کنندگانی که به صفحه فرود شما از طریق  گوگل وارد می شوند احتمالا مشتری های بالقوه ای متفاوت از افرادی هستند که از طریق توییتر یا فیس بوک یا LinkedIn وارد می شوند.

به همین دلیل است که هیچ نوع صفحه فرود عمومی وجود ندارد که برای همه بازدیدکنندگان خوب کار کند. شما مطمئنا باید صفحات فرود را که برای هر کمپین جداگانه طراحی شده اند، ایجاد کنید در واقع برای هر یک از رسانه های اجتماعی شما، کمپین های ایمیل، تبلیغات  گوگل یا غیره.

هر صفحه فرود دارای اهداف متفاوت است، از یک سایت دیگر وارد شده است، توسط یک کاربر متفاوت خوانده می شود، تبلیغات یک محصول یا سرویس متفاوت است و و در یک توازن متفاوت جاسازی شده است.

به همین ترتیب، هیچ یک از ابعاد متناسب با تمام راه حل ایجاد یک صفحه فرود کامل وجود ندارد .بنابراین، اجازه دهید نگاهی به بعضی از این عناصر بپردازیم تا زمانی که شما در حال ایجاد یک صفحه فرود جذاب هستید از آن ها استفاده کنید.

            نکته اول : سر صفحه (Headline)

در ابتدا، شما باید نیاز دارید شروع کنید از جایی که بینندگان شما در آغاز قرار دارند. به طور کافی، این با عنوان شماست.

با این کار شما باید علاقه، توجه و مهمتر از همه درک فوری در مورد آنچه که محصول یا خدمات شما در مورد آن است، متمرکز شوید.

با این نکته می توانید تصویری را ایجاد کنید که کاربر با دیدن آن  با کاربرد و مزیت آنچه را که ارائه می دهید، ارتباط برقرار کند. اما، اول و مهمتر از همه در متن، عنوان شماست که باید توجه خود را متمرکز آن کنید.

این باید کوتاه و مختصر باشد و حدود 6 باشد.

 برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی