طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب، ارائه راهکارهای فروش نوین، فروشگاه و آموزشگاه مجازی و معرفی خدمات و کالاهای برتر بر گستره وسیع اینترنت
طراحی سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی
بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰


PPC چیست ؟

PPC مخفف Pay Per Click  می باشد،  به تبلیغاتی گفته می شود که از تبلیغ دهنده به ازای هر کلیک بر روی تبلیغات آن، هزینه دریافت میگردد.

تبلیغات پرداخت برای هر کلیک (PPC) یکی از موثرترین روش های تبلیغات دیجیتال است. یک کمپین PPC می تواند به شما در دستیابی به منافع واجد شرایط و درآمد در مدت کوتاهی کمک کند.

اما تبلیغات PPC چگونه در بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) تاثیر می گذارد؟ ما به این پرسش خواهیم پرداخت تا ارتباط ویژه بین SEO و PPC را کشف کنیم  و این رابطه چگونه در موقعیت سایت شما را در رتبه بندی موتورهای جستجو تاثیر می گذارد؟

چگونه PPC و SEO بهم مرتبط هستند؟

شما به عنوان یک صاحب کسب و کار، می خواهید مطوئن شوید که هر کمپینی از بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار شما کار می کند. قبل از سرمایه گذاری زمان و پول در تبلیغات پرداخت شده، احتمالا می خواهید بدانید که آیا رتبه بندی سایت شما را بهبود می دهد یا آسیب می رساند.

آیا شما باید بر روی بهینه سازی PPC ، سئو و یا هر دو تمرکز کنید؟ برای پاسخ به این سوالات به ادامه مطلب توجه کنید.

آیا PPC روی SEO تاثیر می گذارد؟

وقتی این سوال را بپرسید، ممکن است منظر یک پاسخ مستقیم بله یا خیر باشید. حقیقت این است که PPC مستقیما بر سئو تاثیری ندارد، اما به طور غیر مستقیم بر سئو تاثیر می گذارد.

 برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی