طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب، ارائه راهکارهای فروش نوین، فروشگاه و آموزشگاه مجازی و معرفی خدمات و کالاهای برتر بر گستره وسیع اینترنت
طراحی سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی
بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد در پی این هستند که چگونه میتوانند رتبه الکسا سایت خود را بهبود ببخشند ​​؟ رتبه الکسا یک عامل مهم برای کسب و کار شما است.

به عنوان یک معیار عمومی، تبلیغ کنندگان بالقوه، سرمایه گذاران و همکاران رتبه الکسای سایت شما را جستجو می کنند و از آن به عنوان راهی برای ارزیابی ارزش کسب و کار شما استفاده می کنند.

رتبه الکسا : یک معیار واحد است که یک خلاصه سریع از عملکرد سایت خود یا رقیب شما را نسبت به سایروب  سایت ها ارائه می دهد.

اگر روی آن تمرکز نکنید ممکن است شما همه چیزهایی را که می توانید انجام دهید برای به حداکثر رساندن ارزش و دیدگاه کسب و کار خود انجام ندهید.

در کل، قدرت سایت شما در وب به عنوان رتبه الکسا شما ترجمه می شود.

اما قبل از این که ما بتوانیم رتبه الکسا ی سایت خود را بهبود بخشیم، باید یک گام به عقب برداریم. مهم است که ابتدا آرایش رتبه الکسا را ​​درک کنید تا بتوانید اینکه چگونه می توان آن را بهتر ساخت را در ک کنید.

رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا شما برآوردی از میزان محبوبیت سایت شما نسبت به سایتی دیگر است. رتبه الکسا به این سوال پاسخ می دهد:

در مقایسه با سایر سایت های دیگر، سایت من چگونه کار می کند؟

توجه داشته باشید که از آنجا که رتبه یک اندازه نسبی است، رتبه سایت شما نه تنها به ترافیک آن سایت وابسته است، بلکه به تغییرات در ترافیک در سایر سایت ها نیز بستگی دارد.

چگونه الکسا اطلاعات خود را دریافت می کند؟

الکسا دارای یک پنل داده ی بزرگ ترافیک است که میلیون ها نفر از مردم سراسر جهان را تشکیل می دهد. بر اساس داده های این نمونه، الکسا تعداد بازدیدکنندگان را به تمامی سایت های اینترنتی برآورد می کند. این یک محاسبه پیچیده است که شامل اصلاح پیش فرض ها و نیز شناسایی و حذف ترافیک جعلی یا هرزنامه است. دانشمندان داده های ما در کسب و کار بهترین هستند و آنها اطمینان حاصل می کنند که داده های ما در حال حاضر بدون داده های نویزی و غیر انسانی است، بنابراین شما می توانید بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود بگیرید.

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی