طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب

پویا دیتا ارائه دهنده خدمات انفورماتیک بر بستر وب، ارائه راهکارهای فروش نوین، فروشگاه و آموزشگاه مجازی و معرفی خدمات و کالاهای برتر بر گستره وسیع اینترنت
طراحی سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی
بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

بهینه سازی سرعت وب سایت یک تاکتیک برای بهبود سرعت بارگذاری صفحات است. سرعت وب سایت بر تجربه کاربر، ترافیک سایت و در نهایت رتبه بندی جستجو تاثیر می گذارد، بنابراین یک جزء حیاتی از استراتژی موفق سئو است.

فهمیدن اینکه چرا بهینه سازی سرعت وب سایت شما مهم تر است و اینکه چگونه می توانید سرعت بارگذاری سایت خود را آزمایش کنید و بهبود دهید به دلایل زیر است:

  • افزایش سرعت وب سایت شما
  • افزایش نرخ تبدیل
  • بهبود سئو

چرا بهینه سازی سرعت وب سایت مهم است؟

بهینه سازی سرعت وب سایت می تواند منجر به افزایش نرخ تبدیل درون سایت و سئو شود زیرا سایت های سریع تر برای کاربران و موتورهای جستجو جذاب تر هستند.

کاربران از وبسایت هایی که سریع  بارگذاری می شوند درخواست می کنندکاربران وب سایت انتظار دارند یک صفحه وب به سرعت بارگذاری شود. اگر این کار را نکند، بسیاری سایت را ترک خواهند کرد. به گفته گوگل احتمال نرخ پرش (bounce rate) یک کاربر از سایت شما با توجه به موارد زیر افزایش می یابد:

  • 32درصد اگر زمان بارگذاری سایت 1 الی 3 ثانیه باشد.
  • 90درصد اگر زمان بارگذاری سایت الی 5 ثانیه باشد.
  • 106درصد اگر زمان بارگذاری سایت 1الی 6 ثانیه باشد.
  • 123درصد اگر زمان بارگذاری سایت 1 الی 10 ثانیه باشد.

هنگامی که کاربران به سرعت از یک سایت آهسته پرش می کنند، فرصت کمی برای نام تجاری برای جذب مخاطب با محتوای با کیفیت بالا وجود دارد.

موتورهای جستجو وب سایت هایی که سریع بارگذاری می شوند را ترجیح می دهند. گوگل اعلام کرده است که سرعت سایت بر رتبه بندی جستجو تاثیر می گذارد. موتورهای جستجو می خواهند نتایجی را ارائه دهند که تجربه ای عالی برای کاربران خود ارائه می دهند، لذا آن ها ترجیح می دهند وب سایت های پر سرعت را رتبه بندی کنند. برای درخواست تجدید نظر به موتورهای جستجو، یک سایت همیشه باید سرعت صفحه را به استراتژی سئو خود اضافه کند.

سرعت بارگذاری صفحات خوب چیست؟

به عنوان یک بهترین تجربه، Google توصیه می کند سرعت بارگذاری صفحه کمتر از سه ثانیه باشد.

با این حال، بسیاری از سایت ها این توصیه را برآورده نمی کنند.

یک مطالعه گوگل که 70درصد صفحات فرود تلفن همراه مورد تجزیه و تحلیل قرار داد، نشان داده است که بیش از پنج ثانیه برای نمایش محتوای بصری در بالای صفحه نمایش طول می کشد و همچنین  بیش از هفت ثانیه طول می کشد تا تمام محتوای بصری بالا و پایین را بارگذاری کند.

 برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی